Sider

mandag 20. august 2012

Siste dag på jobb

Skrevet av: Karianne Røyrane

Etter 6 helt fantastiske uker føles det veldig merkelig at Summer Internshipet er over. På en måte tenker jeg at jeg har vært i Statsbygg veldig lenge. Jeg har blitt godt integrert i HR-seksjonen og Statsbygg generelt, og føler allerede at jeg ER en "Statsbygger".


Bilder fra den siste uken i Statsbygg


Samtidig føles det som om sommeren nettopp begynte, at det ikke er lenge siden første gang jeg møtte opp her på hovedkontoret, nervøs og veldig forventingsfull. Jeg hadde selvfølgelig tanker om hvordan sommeren skulle bli, men at det skulle bli en så stor opplevelse hadde jeg ikke trodd! Mats og jeg har fått omfattende og viktige arbeidsoppgaver, og blitt vist stor tillitt. Hvis det er en ting jeg sitter igjen med er det nettopp at man som ung i Statsbygg blir vist stor tillit -  og det gjør Statsbygg til en veldig spennende arbeidsplass!

Takk for en fin sommer i Statsbygg - det har vært utfordrende, lærerikt og veldig, veldig morsomt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar